Saturday, April 5, 2014

Pelupa

Aku rasa, sebelum ni macam berpuluh-puluh idea aku nk tulis dlm blog. Bila aku bukak je blog ni, nak mula menulis, aku lupa apa yang aku nak tulis.

Hmmmmm..

Pelupa?

A ah. Aku kerap lupa sekarang. Benda yagn mudah pun aku terlupa. Kadang-kadang, perkataan yang aku nak cakap pun aku lupa. Makan kepala ikan? Rasanya dah lama aku tak makan ikan. Semut dlm makanan? Rasenya benda tu memang aku jaga. Aish.. Tapi, masalah sakit kepala kerap pulak aku alami sekarang. Ada kaitan ke? Tak tau. Kadang-kadang, ada benda yg tak sampai 5 saat aku dah lupa. Arghhhh..kadang-kadang tension dengan kemampuan otak sendiri. Perlukah aku minum susu Infagrow supaya sel-sel otak aku berhubung kembali? Setakat ni aku minum Scott's Emulsion je, sebab nak tingkatkan kesihatan badan aku yang semakin menurun merudum terjunam terjerumus.Walaupuan rasa tak sedap, aku telan je. Hahahaha. Ish, sekarang ni,aku perlu cari jalan nak kuatkan balik ingatan aku. Yang pertama, kurangkan tengok benda yg melalaikan. Yang kedua, kembali kepada Allah, baca Alquran, berzikir dgn lebih kuat lg. Mungkin aku terlalai kot, jd Allah buat 'love call' supaya aku ingat kepadaNya tanpa henti.

* Kena pergi hospital cek apa masalah kepala aku ni *

No comments:

Post a Comment